Laat Zorg & Verder weten of je tevreden bent

Zorg & Verder wil je graag goed ondersteunen en begeleiden, zodat jij en wij tevreden zijn. Wij horen graag dat je blij bent met onze ondersteuning maar ook wat we kunnen verbeteren. Wij waarderen het zeer, als je je complimenten en klachten met Zorg & Verder wilt delen.

Ben je niet tevreden? 
Wij horen het graag waarover je niet tevreden bent. Je kunt je klacht over Zorg en Verder bespreken met jouw ondersteuner. Wij nemen een klacht altijd serieus en willen graag samen met jou tot een oplossing komen.

Wil je hulp bij het indienen van een klacht?
Lukt het niet om samen met jouw ondersteuner tot een oplossing te komen dan kun je contact opnemen met Quasir: 

  • E-mail: bemiddeling@quasir.nl, t.a.v. coördinator Klachtenbemiddeling
  • Telefoon: 085-4874012
  • Post: Quasir, t.a.v. coördinator Klachtenbemiddeling, Postbus 1021, 7940 KA Meppel.